هر آنچه درباره ایمیل مارکتینگ باید بدانید!

چگونه ایمیل مارکتینگ کنیم

سر فصل مطالب

همه‌چیز درباره‌ی ایمیل مارکتینگ

از وقتی که پای اینترنت به دنیای تجارت باز شد، این دنیای پرحرارت، تحولات بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. بازاریابی در بستر اینترنت، دقیقا همان چیزی است که برای موفقیت در عصر دیجیتال به آن نیاز دارید و ما  قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از مهم‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه، یعنی ایمیل مارکتینگ آشنا کنیم. در این مطلب ما به شما خواهیم گفت که ایمیل مارکتینگ چیست، چه مزایایی دارد و بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ چه هستند؟

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در موفقیت کسب‌وکار به میان می‌آید، اولین چیزی که ذهن بسیاری از صاحبان مشاغل، مخصوصا مشاغل کوچک را درگیر کرده و موجب نگرانی آن‌ها می‌شود، هزینه‌های سنگین بازاریابی است. درست است که برای رسیدن به اهداف تجاری خود و کسب جایگاهی که آرزویش را دارید، باید هزینه کنید؛ اما لزوما قرار نیست این هزینه‌ها در حدی سنگین و نامتعارف باشند که حتی نگاه‌کردن به رقم آن‌ها روی کاغذ نیز لرزه بر اندام شما بیندازند! بله درست متوجه شدید، در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیز ابزارهایی وجود دارند که نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و هزینه‌های معقولی را برای شما به‌دنبال دارند.

یکی از مهم‌ترین و در عین‌حال تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال که بسیاری از برندهای موفق در دنیا نیز از آن استفاده می‌کنند، ایمیل مارکتینگ است. این ابزار، از جمله محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی است که با وجود کم‌هزینه‌بودن، نقش بسیار پررنگی در موفقیت تجاری شما ایفا می‌کند. ساده‌ترین تعریفی که برای بازاریابی ایمیل می‌توان گفت این است که: ایمیل مارکتینگ به معنای استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف و تلاش برای تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار است.

هدف نهایی ایمیل مارکتینگ نیز مانند دیگر روش‌های بازاریابی، افزایش فروش و رسیدن به موفقیت تجاری است؛ اما ایمیل‌هایی که شما در هر مرحله برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید، ممکن است اهداف کوتاه‌مدت متفاوتی داشته باشند؛ مثلا با استفاده از این ابزار می‌توانید محتوای مفید و ارزشمندی را برای مخاطبان خود ارسال کرده و ضمن جلب نظر مثبت آن‌ها، در نهایت یک قدم نیز به اهداف تجاری خود نزدیک‌تر شوید. درخواست ارسال نظرات از مشتریان و برقراری ارتباط قوی‌تر با آنان، از دیگر اهداف کوتاه‌مدتی هستند که می‌توان برای بازاریابی ایمیل نام برد.

 

ایمیل مارکتینگ

مهم‌ترین مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ

 

استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ در سال‌های گذشته، بسیار عمیق‌تر از قبل شده‌اند و این موضوع در نهایت به تاثیرگذاری بیشتر این ابزار منجر شده است. این روزها دیگر ایمیل مارکتینگ فقط روی تخفیف یا تبلیغات تمرکز ندارد؛ بلکه اولویت اول شرکت‌ها برای استفاده از این شیوه‌ی بازاریابی، ارسال محتوای باارزش برای مخاطب است. این تغییر رویکرد سبب شده است تا ایمیل مارکتینگ به یک ابزار قدرتمند تبدیل شود و مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. حتما می‌پرسید این مزایا چه هستند که قرار است تا این حد در موفقیت تجاری شما تاثیرگذار باشند؛ در ادامه شما را با مهم‌ترین مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ آشنا کرده و دلایل قانع‌کننده‌ای را برای استفاده از این ابزار، ارائه می‌دهیم:

  • صرف هزینه‌ی کمتر

همان‌طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم، ایمیل مارکتینگ در مقایسه با دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال، روش مقرون‌به‌صرفه‌تری است. برای استفاده از این روش فقط به هزینه‌ای ناچیز برای تولید محتوای مفید و ارسال انبوه نیاز دارید.

  • روشی سریع

برخلاف بسیاری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که زمان بسیاری از شما می‌گیرند، ایمیل مارکتینگ یه روش بسیار سریع است و شما در کمتر از یک ساعت می‌توانید محتوای موردنظر خود را تهیه و کمپین‌تان را راه‌اندازی کنید.

  • افزایش آگاهی از برند

ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کند که آگاهی از برند خود را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید و این دقیقا همان چیزی است که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارید.

  • نرخ تبدیل بالاتر

یکی از مهم‌ترین مزایای ایمیل مارکتینگ نرخ تبدیل بالای این ابزار است. به گزارش مک کینزی، نرخ تبدیل بازاریابی ایمیل ۳ برابر پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی است؛ بنابراین اگر به دنبال یک ابزار بازاریابی تاثیرگذار هستید، ایمیل مارکتینگ همان ابزاری است که شما را به هدفتان می‌رساند.

  • افزایش میزان بازدید از سایت

افزایش میزان بازدید سایت از طریق لینکی که در ایمیل خود قرار می‌دهید، یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از ایمیل مارکتینگ در عرصه‌ی بازاریابی است.

  • تقویت روابط با مشتریان

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهایی است که با کمک آن می‌توانید ضمن استحکام روابط خود با مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را نیز تحت تاثیر قرار داده و روابط مستحکمی با آن‌ها ایجاد کنید که این اتفاق در نهایت افزایش میزان اعتبار شما را به دنبال خواهد داشت.

  • انعطاف‌پذیری بیشتر

ایمیل مارکتینگ در مقایسه با شیوه‌های دیگر بازاریابی از انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری برخوردار است. این ابزار به شما کمک می‌کند که محتوای خود را فرمت‌های مختلف تولید کرده و برای مخاطبان خود ارسال کنید.

  • مبتنی بر مجوز بودن ایمیل

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم ایمیل مارکتینگ، مبتنی بر مجوز بودن آن است. منظور از این اصطلاح این است که مخاطبان برای دریافت ایمیل‌های شما حق انتخاب دارند و می‌توانند به‌راحتی آن را لغو کنند. این موضوع نقش بسیار مهمی در جلب رضایت آن‌ها دارد و میزان اعتماد مخاطبان به برند شما را افزایش می‌دهد.

  • مقیاس‌پذیری

شما می‌توانید بازاریابی ایمیل را برای جذب گروه‌های بزرگ یا ارتباط با گروه‌های کوچکتر مورد استفاده قرار دهید و این مقیاس‌پذیری یکی از مهم‌ترین مزایای این ابزار قدرتمند به‌شمار می‌رود.

  • شخصی‌سازی بیشتر

شخصی سازی ایمیل‌های ارسال شده در کنار سفارشی‌کردن لیست دریافت‌کنندگان ایمیل، از جمله مزایای بسیار مهمی است که به تقویت تعامل شما با مشتریان‌ منجر می‌شود.

  • اشتراک‌گذاری ساده‌تر

به اشتراک‌گذاری ایمیل کار بسیار ساده‌ای است و مخاطبان شما می‌توانند به‌راحتی این ایمیل‌ها را برای دیگران ارسال کنند. این اشتراک‌گذاری تاثیر مستقیمی در افزایش اعتبار شما دارد و مشتریان بیشتری را برایتان به‌همراه خواهد داشت.

  • قابلیت تحلیل بیشتر

نرم‌افزارهای کاربردی و مفید بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کمپین ایمیل مارکتینگ خود را تحلیل کرده و از نتایج آن برای بهبود عملکرد خود در کمپین‌های بعدی استفاده کنید.

  • رصد رقبا

شما می‌توانید با استفاده از بنچمارک‌های متنوعی که وجود دارند، کمپین‌های ایمیل مارکتینگ سایر رقبای حاضر در بازار را رصد کرده و با مقایسه‌ی فعالیت‌های آنان با عملکرد خود، فرصت بهبود و رسیدن به موفقیت را بای خود فراهم آورید.

  • بازاریابی در بهترین زمان ممکن

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان و مکانی مناسب با مخاطب‌تان ارتباط برقرار کرده و پیشنهادات مناسب خود را به وی ارائه دهید.

 

 

چگونه ایمیل مارکتینگ کنیمبا

 

ایمیل مارکتینگ با بهترین استراتژی‌های ممکن

 

گفتیم که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است و موفقیت‌های چشمگیری را نصیب تجارت شما خواهد کرد؛اما این ابزار در صورتی نتایج دلخواه را برایتان به همراه خواهد داشت که استراتژی‌های درستی را در رابطه با آن انتخاب کرده باشید. از نخستین باری که این روش بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت تا اکنون که سال‌ها از آن زمان می‌گذرد، استراتژی‌های مختلفی در این زمینه آزموده شدند. با گذشت سال‌های طولانی و انجام تحلیل‌های فراوان، امروزه ما به روش‌هایی دسترسی داریم که به‌کاربردن آن‌ها، موفقیت و کسب سود بیشتر را برایمان به ارمغان خواهند آورد. مهم‌ترین استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ که به شما در راه رسیدن به اهدافتان کمک می‌کنند، عبارتند از:

  • شخصی‌سازی پیام‌ها بدون استفاده از نام مشتری

شاید در نگاه اول این‌طور به‌نظر برسد که استفاده از نام مشتری در ایمیل، سبب ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما و مخاطب می‌شود؛ اما واقعیت این است که این کار با توجه به نگرانی‌های افراد در رابطه با امنیت سایبری، همیشه عکس‌العمل مثبتی به‌دنبال نخواهد داشت و حتی در برخی از مواقع نیز ممکن است نتیجه‌ی عکس به‌دنبال داشته باشد. یکی از بهترین کارهایی که در زمینه‌ی شخصی‌سازی ایمیل می‌توانید انجام دهید، ارسال ایمیل بر اساس الگوهای خرید قبلی مشتریان است. این‌کار با ایجاد صمیمت لازم بین شما و این افراد، سبب افزایش اعتبار و در نهایت موفقیت شما خواهد شد.

  • طول عنوان ایمیل

عنوان ایمیل، اولین چیزی است که مخاطب با آن مواجه می‌شود و تاثیر بسیار زیادی روی نحوه‌ی برخورد وی و موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. اصطلاحی تحت عنوان «محدوده‌ی مرده» وجود دارد که بازاریابان برای عنوان‌های بین ۶۰ تا ۷۰ کاراکتر از آن استفاده می‌کنند. طبق بررسی‌های صورت گرفته، ایمیل‌هایی که عنوانی طولانی‌تر از ۷۰ کاراکتر داشته باشند، تاثیر بیشتر روی مخاطبان خود می‌گذارند و کلیک بیشتری نیز روی آن‌ها انجام می‌شود ؛ البته در این بررسی مشخص شد که عناوینی با طول کمتر از ۴۹ کاراکتر نیز با استقبال خوبی مواجه شده و درصد بیشتری از گیرندگان، این ایمیل‌ها را باز می‌کنند. با توجه به این موضوع، در نهایت این شما هستید که باید با مشخص‌کردن این موضوع که آیا به دنبال کلیک بیشتر هستید یا نرخ بالاتر باز شدن ایمیل، عنوانی را با طول مناسب انتخاب کنید.

  • محتوای خوب، محتوای رایگان است

به‌خاطر داشته باشید که شمار زیادی از مخاطبان شما خواهان به‌دست‌آوردن یک چیز مفید هستند؛ بنابراین از این موضوع استفاده کرده و محتوایی را به آنان عرضه کنید که این نیاز را برطرف ‌می‌کند. بر اساس بررسی‌های صورت‌ گرفته در این زمینه، کاربران ایمیل‌های بازاریابی، از الگوها و ابزارهای کاربردی بیشتر از محتواهایی مانند کتاب‌های الکترونیکی، بازی‌های فکری یا حتی آلبوم تصاویر، استقبال می‌کنند. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا محتوایی مخاطب‌پسند تولید کنید و از تلاش‌های خود در زمینه‌ی ایمیل مارکتینگ، بالاترین نتیجه‌ی ممکن را به‌دست آورید.

  • سر بزنگاه ایمیل بزنید

وجود مقوله‌ای به نام «ساعت کار اداری» و نوشته‌شدن بیشتر ایمیل‌ها در این بازه‌، این تصور را برای بسیاری از افراد به‌وجود آورده که بهترین زمان برای ارسال ایمیل،  ساعت کاری است؛ درصورتی‌که بر اساس آمارهای منتشر شده، بیشتر کاربران معمولا  بعد از ساعت ۸ شب ایمیل‌های خود را باز می‌کنند. در این ساعات، علاوه بر اینکه نرخ بازشدن ایمیل نسبت به بقیه ساعات روز بالاتر است، نرخ کلیک و فروش نیز رقم بالاتری دارد؛ پس اگر به دنبال جلب توجه مخاطبان و تشویق آن‌ها به کلیک و خرید هستید، ایمل‌های خود را در این ساعات برای آن‌ها ارسال کنید.

  • ارسال ایمیل‌های ریسپانسیو

ارسال ایمیل‌های ریسپانسیو که با پلتفرم‌های مختلف سازگاری داشته باشند، یکی از استراتژی‌های بسیار مهم در ایمیل مارکتینگ است و بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید در به ثمر نشستن فعالیت‌ها و تلاش‌های بازاریابی شما نقش خواهد داشت. برای درک اهمیت این موضوع کافیست نگاهی به کاربران گوشی‌های هوشمند و میزان استفاده‌ی آن‌ها از پلتفرم‌هایی بجز لپ‌تاپ و کامپیوتر بیندازید. برای دسترسی مناسب و تاثیرگذار به این حجم از مخاطبان خود، دقت و حساسیت لازم را در طراحی ایمیل‌های خود به‌خرج دهید و محتوایی آماده کنید که از جهات مختلف مانند سایز، فونت، محل قرارگیری لینک‌ها و… سازگاری لازم را با پلتفرم‌های گوناگون داشته باشد.

  • فرصت طلایی آخر هفته را دست کم نگیرید

یکی دیگر از استراتژی‌های در ظاهر کم‌اهمیتی که نقش بسیار مهمی در موفقیت ایمیل مارکتینگ ایفا می‌کند، روزهای است که شما برای ارسال ایمیل‌های خود انتخاب می‌کنید. درست است که در مقایسه با ساعت ارسال ایمیل، این گزینه تاثیر کمتری دارد؛ اما در هر صورت نمی‌توان منکر اهمیت و نقش این استراتژی در موفقیت کمپین شما شد. آخر هفته‌ها، بهترین روزهایی هستند که شانس شما برای گرفتن نتیجه‌ی دلخواه از ایمیل مارکتینگ در آن‌ها بیشتر از روزهای دیگر است؛ بنابراین از این فرصت طلایی استفاده کرده و این روزها را برای فرستادن ایمیل به مخاطبان خود انتخاب کنید.

  • مشترکین غیرفعال را از یاد نبرید

آمارها نشان می‌دهند که بیش از دو سوم لیست ایمیل مارکتینگ ممکن است غیر فعال باشند که عدد بسیار بزرگ و تاثیرگذاری است! بر این اساس، اگر به دنبال موفقیتی بیش از گذشته هستید، حتما با مشترکین این لیست تماس برقرار کرده و با راه‌اندازی کمپین‌های Re-engagement، آن‌ها را نیز به جمع مخاطبان فعال خود اضافه کنید.

 

 

 

 

معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

 

گفتیم که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است و با داشتن مزایای بسیار، به شما در راه رسیدن به اهداف تجاری‌تان کمک می‌کند؛ اما برای استفاده از این روش بازاریابی، ابزارهایی لازم دارید که خدمات مورد نیاز را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک کنند که در میان رقبای سرسخت و قدرتمند خود، عرض اندام کنید. دراین قسمت، چند نمونه از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده و اطلاعات لازم برای انتخاب مناسب‌ترین ابزار را در اختیارتان قرار خواهیم داد:

میل‌چیمپ یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ابزارهای ایمیل مارکتیگ است که با به‌روز‌رسانی‌های منظم و امکانات خوبی که دارد، با استقبال بالای کاربران مواجه شده است. این ابزار به دلیل امکانات رایگان بسیار باکیفیتی که در اختیار کاربران خود، بخصوص مشاغل نوپا قرار می‌دهد، شهرت فراوانی کسب کرده است. صفحه فرود، ایمیل، تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام، کارت پستال‌ها و فرم‌های پاپ‌آپ، از جمله امکاناتی هستند که Mailchimp به کاربران خود عرضه می‌کند.

این ابزار که توسط Amazon SES ارائه می‌شود، تمام ویژگی‌ها و امکانات لازم برای ایمیل مارکتینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. ایمیل اختاپوس، به شما در راه‌اندازی کمپین‌های مختلف کمک می‌کند و این امکان را برایتان فراهم می‌آورد که ماهیانه تا ۶۲۰۰۰ ایمیل را به‌صورت رایگان برای لیست ایمیل خود ارسال کنید. امکان طراحی خبرنامه‌های زیبا و دسترسی به الگوهای بازاریابی ایمیل، از دیگر امکاناتی هستند که توسط این ابزار به شما ارائه می‌شوند.

شما با Convertkit به امکاناتی از قبیل: الگوها، فرم‌های صفحه فرود و مدیریت حداکثر ۱۰۰۰ مشترک به‌صورت کاملا رایگان دسترسی خواهید داشت. انعطاف‌پذیری در پروسه‌ی ایجاد و اجرای کمپین، عملکرد خوب و بهره‌وری بالا، از جمله مزایایی هستند که با این ابزار در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

اگر کمتر از ۱۰۰۰ مشترک دارید، MailerLite یکی از بهترین ابزارهایی است که برای بازاریابی ایمیل می‌توانید از آن استفاده کنید. این ابزار کم سن‌وسال که در سال ۲۰۱۰ متولد شد، امکان ارسال خبرنامه‌های جذاب و تقسیم‌بندی پیشرفته را برای شما فراهم می‌آورد.

ابزار کمپین، یکی از بهترین ابزارهای مدرن در زمینه‌ی ایمیل مارکتینگ است و هر آنچه را که برای طراحی ایمیل‌های جذاب و خلاقانه نیاز دارید، در دسترس‌ شما قرار می‌دهد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بر اساس محرک‌های اصلی مربوط به فعالیت مشترکین خود، کمپین‌های محبوب و موفقی راه‌اندازی کنید.

میل‌جت، خود را راه‌حلی مناسب برای تیم‌های پرسرعت معرفی می‌کند. این ابزار، پلتفرمی برای ایجاد، ویرایش و ارسال انبوه ایمیل را در اختیار شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین مزیت این ابزار نسبت به سایر ابزارهای ایمیل مارکتینگ، نامحدود بودن ارسال رایگان ایمیل برای مشترکین است. تنها محدودیتی که در استفاده از میل‌جت با آن مواجه خواهید بود، تعداد ایمیل‌های ارسال شده در یک ماه است که نمی‌تواند از عدد ۶۰۰۰ ایمیل فراتر رود.

هاب‌اسپات، یکی دیگر از ابزارهای مفید و محبوب در زمینه‌ی ایمیل مارکتینگ است و امکانات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند. این نرم‌افزار، با داشتن الگوهای از پیش ساخته شده و ویرایشگر بصری، به شما در طراحی ایمیل‌های دلخواه، کمک بسیاری خواهد کرد. Hubspot، یک پایگاه داده‌ی متمرکز برای شما فراهم می‌آورد که می‌توانید بر اساس اهداف و نیازهای خود، این لیست را سازماندهی کرده و در عین حال، عملکرد ایمیل‌های خود را نیز پیگیری کنید.

یکی دیگر از ابزارهای مفید و کاربردی ایمیل مارکتینگ، سندپلاس است. این نرم‌افزار، خود را یک پلتفرم بازاریابی چندکاناله توصیف می‌کند و شما با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید از خدمات آن در بستر اپلیکیشن‌های دیگر مانند فیسبوک مسنجر و وایبر نیز استفاده کنید. سندپلاس برنامه‌های خود را با توجه به نیازهای شما تقسیم می‌کند و این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای این ابزار به‌شمار می‌رود.

ابزار مون‌میل، همان‌طور که خود نیز ادعا می‌کند، یک پلتفرم همه‌جانبه است و شامل ایمیل، پیام کوتاه، واتس‌اپ، مسنجر و ربات‌ها نیز می‌شود. امکانات رایگان این ابزار به شما این اجازه را می‌دهند که حداکثر ۱۰۰ ایمیل را در ماه برای مشترکین خود ارسال کنید. درست است که این محدودیت برای کسب‌وکارهای بزرگ اصلا مناسب نیست؛ اما کسب‌وکارهای کوچکی که هنوز در مرحله‌ی رشد هستند، به‌راحتی می‌توانند از این ابزار استفاده کرده و در زمینه‌ی ایمیل مارکتینگ به اهداف کوتاه‌مدت خود دست پیدا کنند.

سندر یک ابزار مفید است که تمامی ویژگی‌های مورد نیاز شما برای ایمیل مارکتینگ را در اختیارتان قرار می‌دهد. این ابزار کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ایمیل‌هایی شیک و کاربرپسند طراحی کنید و آن‌ها را برای مشترکین مورد نظر خود بفرستید. تنها محدودیتی که برای استفاده از امکانات رایگان این اپلیکیشن با آن روبرو خواهید بود، محدودیت مشترکین و تعداد ایمیل ارسال شده در ماه است. کمپین قطره‌ای، ایمیل‌های خوشآمدگویی، ایمیل‌های تبریک تولد و اتوماسیون، از جمله محبوب‌ترین ویژگی‌های این ابزار کاربردی محسوب می‌شوند.

بنچمارک ایمیل، این اجازه را به شما می‌دهد که در مدت زمانی بسیار کوتاه، با کمک الگوهای قابل تنظیم این ابزار، کمپین‌هایی بسیار زیبا و ریسپانسیو را تهیه و به مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنید. ارسال ایمیل‌های هدفمند، پکپارچه‌سازی و الگوهای ریسپانسیو، از جمله امکاناتی هستند که با استفاده از این ابزار در دسترس شما خواهند بود.

ابزار SendinBlue با ارائه‌ی طیف وسیعی از خدمات به گروه‌های مختلف، توانسته نظر مثبت شمار زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این برنامه، امکانات مختلفی را در اختیار بازاریابان تازه‌کار قرار می‌دهد و درعین‌حال، نیازهای  مشاغل در حال رشد را نیز تامین می‌کند. پلتفرم رایگان این ابزار، امکان ارسال روزانه ۳۰۰  ایمیل را به‌صورت رایگان فراهم می‌آورد که رقم بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود.

اپلیکیشن Moosend برای آن دسته از افرادی که یک لیست کوچک در اختیار دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب به‌شمار می‌رود؛ چراکه امکان ارسال ۱۰۰۰ ایمیل در ماه را برای کاربران خود فراهم می‌آورد. فرم‌های ثبت‌نام سفارشی یکی از بهترین امکاناتی هستند که این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان تقسیم‌بندی فرم‌های ثبت‌نام به‌منظور هدف‌گیری بهتر و دقیق‌تر، دقیقا همان چیزی است که برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ به آن نیاز دارید و این اپلیکیشن آن در اختیارتان قرار می‌دهد. Moosend با ارائه‌ی ابزار اتوماسیون، شما را در ساخت ایمیل‌های کاربرپسند یاری کرده و نقش پررنگی در موفقیت بازاریابی ایمیل ایفا می‌کند.

ایمیل مارکتینگ در میان تمامی ابزارهای موجود برای بازاریابی دیجیتال، یکی از موثرترین و در عین حال، کم‌هزینه‌ترین ابزارهای موجود است. همان‌طور که در این مطلب نیز اشاره کردیم، بازاریابی ایمیل، فرصت‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از یکی از ده‌ها ابزاری که در این زمینه وجود دارند، کمپین‌های بسیار موفقی را اجرا کرده و به موفقیت‌های تجاری خیره‌کننده‌ای دست پیدا کنید.

 

 

 

 

منابع:

 

https://www.nibusinessinfo.co.uk/content/advantages-and-disadvantages-email-marketing#:~:text=Email%20marketing%20can%20allow%20you,not%20to%20overuse%20email%20marketing.

https://www.digitalmarketer.com/blog/email-marketing/#:~:text=Email%20marketing%20is%20the%20strategic,in%20the%20customer%20value%20journey.

https://buffer.com/resources/8-effective-email-strategies-backed-by-research/

https://influencermarketinghub.com/free-email-marketing-tools/

 

 

 

 

اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با تکمیل فرم زیر محتوای سایت رو دنبال کنید!