نکاتی برای یک بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی (فیس بوک)

نکاتی برای یک بازاریابی محتوایی مورد موفق در شبکه های اجتماعی

میشه گفت از زمانی که بازاریابی در شبکه های اجتماعی شروع شد محتوا هم بخش جدا نشدنی این شیوه و راه رسم بازاریابی بود بخشی که بدون اون تقریبا فرآیند بازاریابی ناقص و بلا استفاده میموند .

این دو کاملا به همدیگه وابسته هستن بصورتی که بازاریابی محتوا بدون محتوا بی معنیه و محتوای خوب بدون یک استراتژی بازاریابی بدون استفاده میمونه .

شبکه های اجتماعی وسیله و امکانیه که امروز همه ی ما کم و زیاد باهاشو ندر تماسیم و تا حدودی داریم ازشون استفاده می کنیم ولی شناخت اینکه کدوم شبکه برای شغل و حرفه ی ما بهتر و موثر تره و چه محتوایی برای این فضا مناسبه بدون شک تاثیر خیلی زیادی داره در موفقیت کسب کار ما در اون فضا .

اینجا میخوایم به بررسی نکاتی برای ساخت و ایجاد محتوایی اثر بخش بپردازیم امیدوارم مناسبتون باشه و بتونید ازش حداکثر استفاده رو بکنید.

درباره چی قراره صحبت کنیم :

  • شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر
  • شبکه های پخش و اشتراک ویدیو مانند آپارات یوتیوب
  • شبکه های اشتراک گذاری تصویر مثل اینستاگرام
  • شبکه هایی برای اشتراک گذاری محتوای تخصصی مثل تامبلر و اسلایدشیر

فیسبوک

فقط جذابیت کافی نیست

بدون اجرای بازاریابی محتوایی مناسب جذابترین محتوا هم نمی تونن جوابگوی کار شما باشن
یکی از نکات مهم فعالیت در فیسبوک اینه که کمیت کاری شما کمترین اهمیت و داره و بیشتر کیفیته شماست که حرف شما رو میزنه . پس روی انتخاب محتوا تصویری و هماهنگی اون با محتوا متنی خودتون دقت خاصی باید داشته باشید.

خلاصه ولی با کیفیت

آمار اینو ثابت کرده که پیام های کوتا ه در فیس بوک مخاطب بیشتری جذب میکنه پیشنهاد ما به شما هم همینه تا جایی که میشه محتوا خلاصه و با کیفیت تولید کنید مگه زمانی که واقعا نیاز از محتوا چند جمله ای و بلند استفاده کنید.

مخاطبین خودتون و خطابِ خطابه قرار دهید

از قابلیت های جدید استفاده کنید . یکی از این قابلیت ها امکان هدف گذاری مخاطبه که به عنوان PPT(Page Post Targeting)شناخته میشه ، شما با استفاده از این بخش میتونید مخاطبین هدف خودتون و خطاب قرار بدید و پیامتون و فقط برای اونا ارسال کنید

تعامل مخاطبین را اندازه‌گیری کنید

تعامل و ارتباط بین مخاطبین و صفحه و پستهاتون و اندازه گیری کنید و سعی کنید همیشه از آمارهای دقیق پیجتون الهام بگیرید و سیاست گذاری و روند صفحه خودتونو با نیم نگاهی به همین آمار تعیین کنید.

 

اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با تکمیل فرم زیر محتوای سایت رو دنبال کنید!