PersBranding

باید و نباید پرسنال برندینگ – قسمت دوم

در ادامه مطلب قبلی که درباره برند شخصی براتون از ماهنامه بازاریاب بازارساز به قلم آقای محمدرضا طاهری انتخاب کرده بودم امروز به ادامه این مطلب خیلی جذاب و کاربردی میرسیم با بخش دوم این مطلب پس همراه ما باشید.

۱٫جرئت : برای موفقیت در رسیدن به هدف باید شک و ترس و کنار بزارید و مستقیم به سمت هدفتون حرکت کنید و جسارت داشته باشید و کار امروز و به فردا نیندازید.

۲٫حمایت: به تنهایی موفق شدن کار راحتی نیست ، پس در راه رسیدن به هدفتون روی کمک دوستان آشنایان و مشاورین معتمد حساب کنید و ازشون کمک بخواید.

۳٫خودشناسی : شاید بشه گفت مهم ترین و اساسی ترین مرحله نه تنها در ساختن برند بلکه برای موفقیت در هر امری مساله خود شناسیه. شما در ابتدا باید اشراف کاملی از توانایی ها و مهارت ها و در مجموع نقاط ضعف و قوت خودتون داشته باشید و با توجه به اونها برای طی مسیر موفقیت برنامه ریزی کنید.

  1. داستان برند : ماجرای موفقیت خود ، داستان های پشتکار و تلاش و یا هر داستانی که می تواند به معرفی شما و برندتان بیانجامد و به معرفی بهتر شما به مخاطب کمک کند تکه ای از پازل موفقیت برند شخصی شماست.
  2. ذهن خلاق : برای برند شدن باید ذهنی خلاق داشته باشید ، پس مطالعه کنید تلاش ذهنی انجام دهید و راههای توسعه خلاقیت را بیاموزید .
  3. رسانه : برای توسعه برند شخصی خودتون بدون شک نیاز به رسانه دارید ، رسانه های خودتون و بر اساس نوع محتوا انتخاب کنید و ازشون استفاده کنید .
  4. زمانبندی : برای هدف خود زمان دستیابی هم در نظر داشته باشید تا با توجه به این برنامه و زمانبندی بتوانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی مناسب را انجام دهید و میزان موفقیت خود را بسنجید.
  5. ژرف اندیشی : هیچ چیز را سطحی نبینید ، برای رسیدن به هدف خود باید به تمام مسائل مربوط هدف را عمیق و ژرف ببینید.
  6. سنجش و ارزیابی : در بازه های زمانی معین کارهایی که برای ساخت و بهبود برند شخصی خود انجام داده اید را بررسی کنید و مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید و برنامه آینده خود را بر اساس همین تحلیل ها بنویسید.

۱۰ . شبکه های اجتماعی : شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید این شبکه ها در راه رساندن پیام برند شما به مخاطبین نقش به سزایی ایفا خواهند نمود.

۱۱ . صحبت کردن : با دوستان و مخاطبین بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و توانایی های خود را به آنها بشناسانید .

  1. ضعف : طبق اصل خودشناسی که قبلتر دربارش گفتیم شما الان نقاط ضعف خودتون و میشناسید پس برای رفع این نقاط تلاش کنید و آنها را به نقاط قوت خودتون تبدیل کنید .
  2. طرفداران : بدون داشتن طرفدار ساخت برند شخصی کاری بیهوده است پس سعی کنید شبکه سازی کنید و اشخاصی را بدست آورید که طرفدار شما و پست های تخصصی شما باشند.

۱۴ . ظاهر : داشتن ظاهر آراسته یکی از مهمترین عواملی است که در راه برند شخصی به شما کمک خواهد کرد پس همیشه سعی کنید ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید.

 

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *