چطور صفحه اینستاگرام رو بیزینس کنیم؟

اینستاگرام خود را در پنج دقیقه بیزینس کنید!

سلام، تو این مطلب می‌خوام درباره یک سوال پرتکرار بنویسم. سوالِ پرتکراری که شاید برای خیلی از ما خیلی راحت باشه و اون سوال اینه که چطوری صفحه اینستاگراممون رو بیزینس کنیم!

خب قبل از هر چیزی فکر کنم لازم باشه که به این اشاره کنم که اصلا برای چی باید صفحه اینستاگراممون رو بیزینس کنیم! اصلا آیا همه ما باید این کار رو بکنیم یا نه!

آمار و اطلاعات صفحه اینستاگرام

یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که بعد از بیزینس شدن صفحه، شما بهش دسترسی پیدا می‌کنید آمار و اطلاعاتی در سه دسته‌بندیِ محتوا، فعالیت و مخاطبه که در تصویر زیر می‌بینید.

parsa kakooi

در انتهای همین متن درباره بخش‌های مختلف بخش آمارِ اینستاگرام هم توضیحاتی رو براتون می‌نویسم که امیدوارم براتون مفید باشه، ولی خب بریم سر اصل موضوع که همون بیزینس کردنِ صفحه اینستاگرامه!

 

اینستاگرام پارسا کاکویی

 

آموزش تصویری بیزینس کردن اینستاگرام

مرحله اول:

در مرحله اول به بخش Settings حساب کاربری خودتون در اینستاگرام برید.

بیزینس کردن اینستا

 

مرحله دوم:

در بخش تنظیمات گزینه‌ی Account رو انتخاب کنید.

بیزینس کردن اینستا

 

مرحله سوم:

در مرحله سوم از پایین صفحه گزینه Switch to professional account رو انتخاب کنید.

اینستاگرام رو بیزینس کن

 

مرحله چهارم:

خب شما دوتا گزینه می‌بینید که یه تفاوت‌های کوچیکی با هم دارن ولی چون قراره درباره بیزینس کردن اکانت اینستا بگیم شما هم بیزینس رو انتخاب کنید.

business کردن اینستاگرام

 

مرحله پنجم:

تو مرحله پنجم که می‌بینید شما باید دسته‌بندی فعالیت خودتون رو انتخاب کنید.

بیزینس کردن اینستا

 

مرحله ششم:

روی گزینه اوکی بزنید تا با هم دیگه به مرحله آخر بریم!

اینستاگرام

 

مرحله هفتم:

در مرحله آخر هم شما باید اطلاعات تماس خودتون رو وارد کنید.

همونطور که در پایین تصویر می‌بینید اگر علاقه‌ای به وارد کردن اطلاعات ندارید Do not use my contact info رو انتخاب کنید و تمام.

بیزینس اینستا

 

خب شما الان صاحب یک صفحه بیزینس در اینستاگرام هستید اما چرا ما صفحه اینستاگرام خودمون رو بیزینس می‌کنیم؟

 

چرا صفحه اینستاگرام خودمون رو بیزینس می‌کنیم؟

خب همونطور که در اول این مطلب هم اشاره کردم یکی از مهم‌ترین مزایایِ این بخش از اینستاگرام دسترسی شما به آمار و اطلاعاتیِ که می‌تونه شما رو برای تولید محتوای اثربخش کمک کنه.

در این بخش شما اطلاعات خیلی مفیدی رو می‌تونید دریافت کنید، اطلاعاتی مثل:

بازه سنی مخاطبین

منطقه زندگیِ مخاطبین

ساعات حضور مخاطب در اینستاگرام

آمار تعامل مخاطبین با محتوای شما و انواع آمارهایی که می‌تونه برای شما کاربردی باشه.

علاوه بر این شما می‌تونید به آمار مجزا برای هر پست دسترسی داشته باشید، آمارهایی مثل:

میزان ذخیره هر پست

تعداد ارسال

تعداد لایک

تعداد کامنت

تعداد ریچ

تعداد ایمپرشن

و…

چندتا تصویر هم از بخش آمار براتون می‌ذارم که با این بخش هم یه آشنایی ضمنی پیدا کنید.

 

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

مهم نیست یه مطلب از نظر ما چقدر ساده و پیش پا افتاده‌ شده، مهم اینه تا وقتی کسی درباره اون موضوع سوال داره ما وظیفه داریم جواب بدیم!

هر سوالی هم دارید زیر همین مطلب بنویسید، باعثِ افتخارمه که پاسخگویِ سوالات شما باشم!

ممنونم از همراهیِ شما.

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید