درباره کتاب اشتباه موفق

اشتباه موفق کتابی سراسر یادگیری

کتاب اشتباه موفق یکی از تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات کانون ترجمان است.

این کتاب توسط متیو ترنر نوشته و توسط علیرضا دهقانی، نسترن توکلی و محمد جمالی رامین برای مخاطب فارسی زبان ترجمه شده است.

این کتاب با محوریت بررسی تبدیل شکست به موفقیت توسط ۱۶۳ نفر از کارآفرینان سرشناس جهان نوشته شده است و در دسته کتاب‌هایی قرار می‌گیرد که می‌تواند اطلاعات خوبی که برگرفته از تجربیات است در اختیار شما قرار دهد.

اگر بخوام به اطلاعات دیگه‌ای از این کتاب در اختیارتون بذارم می‌تونم به ترجمه ی روانش اشاره کنم که طبق معمول از مزایای کتب منتشر شده‌ی انتشارات کانون ترجمانه.

این کتاب در ۲۶۰ صفحه گردآوری شده و شامل هفت فصل است که به زودی در همین بلاگ میتونید خلاصه ی این فصل‌ها رو مطالعه کنید.

فهرست فصل‌ها

فصل اول: شوک

فصل دوم: درد

فصل سوم: چانه زنی

فصل چهارم: افسردگی

فصل پنجم: نقطه اوج

فصل ششم: بازسازی

فصل هفتم: پذیرش

 

درباره متیو ترنر و اشتباه موفق

متیو ترنر خود را در کتاب اشتباه موفق اینگونه معرفی کرده: سلام من متیو ترنر هستم، نویسنده و قصه گویی که با کارآفرینان، بنیان گذاران و متفکران خلاق که شور اشتیاقی برای میراثی موفق دارند کار می کنم.

تصمیم گرفتم این زندگینامه ی کوتاه رو از زبان اول شخص بنویسم، زیرا از زندگینامه هایی که از زبان شخص دیگری گفته می شود بی زارم، پس اگر چنین بیوگرافی هایی می پسندید از اینکه مال من متفاوت است متاسفم.

بعد از مصاحبه با ۱۶۳ صاحب کسب و کار متوجه شدم که افراد موفق چطور بر شکست ها و ناملایمات فائق می آیند، آنها مراقبند که زندگیشان را با این اشتباه نابود نکنند، آنها ایده هایشان را از دل همان اشتباه به وجود می آورند.

اشتباه موفق نشانه شروع این سفر است، ولی برنامه ها، دوره ها، کارگاه های آموزشی و… در این مسیر همراه آنهاست.

من ذاتا قصه گو هستم، حتی رمانی به “دیگر دوستت ندارم” نوشتم که مورد استقبال هم قرار گرفته است، من مشتریانی داشته ام که با آنها برای افزایش مهارت قصه گویی کار کرده ام.

در صورتی که مایل هستید بیشتر درباره ی متیو ترنر بدونید بهتون پیشنهاد میکنم به سایت اشتباه موفق مراجعه کنید.

 

درباره کتاب اشتباه موفق

 

تصور کنید در دنیایی زندگی می کنید که هریک از اشتباهاتتان را به یک داستان موفقیت تبدیل می‌کنید، حالا در نظر بگیرید این با کسب و کارتان چه می‌کند؟ سود و زیان، سطوح استرس، رشد و شادی.

نویسنده کتاب اشتباه موفق بعد از مصاحبه با ۱۶۳ کارآفرین برتر عنوان می‌کند شما می‌توانید و اینکه در اشتباه موفق: چگونه ۱۶۳ نفر از کارآفرینان دنیا شکست را به موفقیت تبدیل کردند، خواهید آموخت چطور سریع‌تر و قدرتمند‌تر از آن‌هایی که تحسینشان می‌کنید، اشتباهات را پشت سر بگذارید.

اشتباه موفق با برجسته کردن افرادی نظیر کریس بروگان، راشل النا، میچ کول و بسیاری از رهبران فکری الهام بخش دیگر، از بزرگ‌ترین شکست‌هایشان پرده برمیدارد و اینکه چگونه آنها این شکست‌ها را به موفقیتی فزاینده تبدیل کرده‌اند.

تنها کاری که باید انجام دهید مطالعه‌ی عمیق این کتاب است و اینکه چگونه شکست می‌تواند بزرگترین موفقیتتان تا به اینجا باشد.

نظر منتقدان درباره کتاب اشتباه موفق

دبی میلمن درباره اشتباه موفق میگه:

این کتاب شاهدی بی چون و چراست، در اینکه چیزهایی که مارا سردرگم می‌کنند همان‌هایی هستند که برای موفقیت به ما کمک می کنند.

 

جیسون گراسیا درباره کتاب اضافه کرده:

من اشتباه موفق را پیشنهاد می‌کنم، چون هرکسی شکست می‌خورد ولی با خواندن این کتاب یاد می‌گیرد که شکست گامی اساسی در مسیر موفقیت است.

 

شناسنامه کتاب اشتباه موفق

نام نویسنده: متیو ترنر

ناشر: کانون ترجمان

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

موضوع: کارآفرینی، شکست در کسب و کار

تعداد صفحات: ۲۶۰

قیمت: ۴۸۰۰۰ تومان

 

خرید کتاب اشتباه موفق

 

 

اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با تکمیل فرم زیر محتوای سایت رو دنبال کنید!